Geniet van eten en eten in gezelschap.

Eet een gevarieerd dieet, inclusief voedsel van alle groepen.

Vermijd urenlang vasten. Zonder titel Infographic

Zeer caloriearme diëten verslechteren de prestaties en kunnen de gezondheid schaden.

Eet met mate. Het wordt aanbevolen om de plaat niet helemaal te vullen, deze mag niet overlopen.

Sla het ontbijt niet over en neem minstens drie verschillende voedselgroepen op.

Varieer je ontbijt! Je eet of eet niet altijd hetzelfde.

Vergeet niet vezelrijk voedsel te consumeren, zoals volle granen, hele vruchten, enz.

Voeg vis, niet alleen witte maar blauwe vis, toe aan uw dieet om voldoende inname van omega-3 vetzuren binnen te krijgen.

Wees voorzichtig met zout, beperk en matig het verbruik.

Begeleid maaltijden altijd met water en brood.

Diner lichter en probeer het eten aan te vullen in termen van variëteit aan voedsel.

Hydrateer jezelf, drink ongeveer twee liter water per dag.

Maak een matige en verantwoorde consumptie van alcoholische dranken.

Oefen lichaamsbeweging, als je geen tijd hebt, kun je altijd:

Beklim de trap in plaats van de lift te gebruiken.

Wandel in een goed tempo.

Stap één halte uit de metro of bus voordat u de bestemming bereikt, om de reis te voet te beëindigen.